Doprava a platba
A. Ceny dopravy v rámci SR:
Dobierka* | Platba vopred - kartou, prevodom alebo online prevod | |
Kuriér GLS | 6,39 € | 4,59 € |
Packeta - Z-BOX a pobočky (0-5 kg) | 4,60 € |
2,80 € |
* cena dobierky je 1,80 EUR.
GLS Balíkomat - GLS BOX a AlzaBox
Hmotnosť zásielky | Objednávka od 0 do 69 EUR | Objednávka nad 69 EUR |
0-5 kg |
2,50 € | ZADARMO |
Doprava zadarmo od 120 EUR platí len pre doručenie na územie Slovenskej republiky.
B. Ceny dopravy do zahraničia - max. zásielky do 5 kg:
- Česká republika - pobočky Zásielkovne - 4,19 EUR
- Česká republika - kuriér - 6,99 EUR
- Rakúsko - kuriér - 8,00 EUR
- Maďarsko - kuriér - 8,00 EUR
Ďalšie informácie:
1. Doručenie kuriérom GLS
Výhody doručenia kuriérom GLS
- doručenie priamo k vám do rúk (domov, do práce, na adresu, kde sa budete zdržiavať)
- až 3 pokusy na doručenie
- nemusíte čakať v rade a strácať čas na pošte
- doručenie do 24 hodín od odoslania (pozor - neznamená to do 24 hodín od uskutočnenia objednávky!) O odoslaní objednávky vám vždy príde informačný email a sms správa. Zásielku môžete očakávať zvyčajne na druhý pracovný deň od obdržania tohto emailu.
- SMS avízo a email avízo o vyexpedovaní zásielky
- v deň doručovania SMS a email avízo o približnom čase doručenia s telefónnym číslom na kuriéra.
- možnosť presmerovania balíka pomocou kliknutia na link v emaili - na inú adresu alebo doručenie v iný deň, prípadne presmerovanie na Parcelshop alebo Balíkomat
- pred doručením tovaru vám kuriér zatelefonuje, či vás nájde na zadanej adrese a v prípade, že tam nie ste, môžete sa s ním dohodnúť na inom čase doručenia zásielky.
- v prípade, že vás kuriér nezastihne, vráti sa na vašu adresu ešte 2 krát.
2. GLS Balíkomat - GLS BOX a AlzaBox
- Doručenie Vašej objednávky cez službu GLS Balíkomat do GLS BOX, výdajných miest GLS alebo do AlzaBox. Možnosť vyzdvihnutia 24/7 (platí pre GLS BOX a AlzaBox okrem boxov umiestnených v nakúpných centrách).
- Mapu GLS výdajných miest - GLS BOXov a AlzaBoxov nájdete na tejto stránke - Mapa GLS BOX
Ako vyzdvihnúť objednávku s GLS BOXu
- GLS BOX s displejom - Pre vyzdvihnutie balíkov z GLS BOXu s displejom je potrebné zadať šesťmiestny kód na displeji. V prípade dobierky je možné sumu zaplatit prostredníctvom zabudovaného POS terminálu alebo cez GLS Aplikáciu - Google Play alebo App Store
- GLS BOX bez dipleja + ALZABOX - Pre vyzdvihnutie balíkov z GLS BOXu s bluetooth (bez displeja) je potrebná GLS Aplikácia s povolenými lokalizačnými službami, zapnutým bluetooth a prístupom na internet. V prípade dobierky je možné sumu zaplatit cez GLS Aplikáciu - Google Play alebo App Store Postupujte podľa týchto instrukcii - https://gls-group.com/SK/media/downloads/NAVOD_GLS_APP_FINAL_-_PDF_c.pdf
Príjemca si môže balík vyzdvihnúť počas 4 kalendárnych dní z GLS BOXov.
Ako vyzdvihnúť objednávku s AlzaBOXu
- zadajte 6 miestny potvrdzujúci kód z SMS správy na displej na Alzaboxe - po zadaní kódu sa Vám otvorí box s Vašou zásielkou. Pokiaľ je na zásielke dobierka je potrebné ju uhradiť cez GLS Aplikáciu.
Príjemca si môže balík z AlzaBoxcu vyzdvihnúť počas doby, ktorá je uvedená v SMS správe.
3. Packeta
Objednávku si môžete nechať poslať do pobočiek alebo Z-BOXov Packety po celom Slovensku. Pri vypĺňaní objednávky si vyberiete pobočku Packety vo Vašom meste (po výbere sa Vám zobrazí adresa pobočky Packeta a otváracie hodiny). Zoznam pobočiek, ich adresy a otváracie hodiny nájdete na tejto adrese: http://www.zasielkovna.sk/kontakty-na-pobocky. Po odoslaní zásielky na pobočku dostanete od nás email a SMS správu s číslom zásielky (neznamená to, že zásielka je pripravená na odber na pobočke). Akonáhle je zásielka pripravená na odber na Vami vybranej pobočke príde vám potvrdzujúci e-mail a SMS. V potvrdzujúcom emaily a SMS od Zásielkovne obdržíte heslo pre vyzdvihnutie zásielky, ktoré nadiktujete obsluhe výdajného miesta. Na vyzdvihnutie zásielky máte 7 dní v prípade pobočky a 3 dni v prípade Z-BOXu odo dňa pripravenia zásielky na odber (máte možnosť túto lehotu predĺžiť online až na 21 dní - inštrukcie nájdete v emaily od Zásielkovne) V čašoch od Novembra do Decembra sú zásielky na pobočkách uložené po dobu 5 dní + 2 dni možnosť predĺženia a v Z-BOXoch po dobu 2 dni + 1 deň možnosť predĺženia. Ak ste si vybrali dobierku, za zásielku zaplatíte na pobočke Packety. Sledovanie zásielok Packety môžete na tejto adrese: http://www.zasielkovna.sk/vyhledavani/?det=%C4%8D%C3%ADslo+z%C3%A1sielky
POZOR: V prípade, že je pobočka Packety alebo Z-BOX plný, môže Packeta zásielku presmerovať na najbližšiu voľnú pobočku alebo Z-BOX
Najlepšie je zásielku sledovať v aplikácii Packety, v ktorej môžete zásielku nechať presmerovať, zaplatiť dobierku alebo zásielku posunúť na vyzdvihnutie niekomu z rodiny alebo známemu. Zároveň v prípade, že je pobočka alebo Z-BOX plná je možné si nechať cez aplikáciu Packety zásielku presmerovať na Vami vybrané miesto. Funguje to takto:
- príde Vám notifikácia do aplikácie a presmerovanie môžete vykonať priamo v nej
- náhradné miesto si vyberte čo najskôr, aby sme mohli požiadavku včas spracovať a zásielka bola čo najskôr u vás
- nasledujúci pracovný deň bude Packeta zásielku doručovať na novozvolené výdajné miesto
- druhé riešenie je cez email - Packeta Vám odošle e-mail s odkazom na vyhľadávač výdajných miest, v ktorom si vyberiete náhradné výdajné miesto, kam zásielku Packeta doručí
- DÔLEŽITÉ: presmerovanie je možné iba na kamenné výdajné miesto
- Všetky otázky čo sa týka doručenia alebo presmerovania prosím riešte cez aplikáciu Packety alebo cez zákaznícky servis Packety: +421 221 201 135 alebo kontaktný formulár
Na Zásielkovňu je možné odoslať zásielky maximálne do 5 kg.
Objednávky vybavujeme v lehote 1-10 pracovných dní zvyčajne však skôr. Objednávky vybavujeme iba skompletizované - posielame spolu so všetkými položkami, ktoré objednávka obsahuje.
Údaje k platbe vopred:
Tatra Banka: IBAN: SK77 1100 0000 0026 2919 4497
Variabilný symbol: číslo vašej objednávky
Pri platbe zo zahraničia budete k prevodu potrebovať aj:
SWIFT: TATRSKBX
IBAN: SK77 1100 0000 0026 2919 4497