Doprava a platba

A. Ceny dopravy v rámci SR:

  Dobierka* Platba vopred - kartou, prevodom alebo online prevod
Kuriér GLS 6,39 € 4,59 €
Packeta - Z-BOX a pobočky (0-5 kg) 4,60 €
2,80 €

* cena dobierky je 1,80 EUR.

GLS Balíkomat - GLS BOX a AlzaBox

 Hmotnosť zásielky Objednávka od 0 do 69 EUR Objednávka nad 69 EUR
0-5 kg
2,50 € ZADARMO

 

Doprava zadarmo od 120 EUR platí len pre doručenie na územie Slovenskej republiky.

B. Ceny dopravy do zahraničia - max. zásielky do 5 kg:

  • Česká republika - pobočky Zásielkovne - 4,19 EUR
  • Česká republika - kuriér - 6,99 EUR
  • Rakúsko - kuriér - 8,00 EUR
  • Maďarsko - kuriér - 8,00 EUR

 

Ďalšie informácie:


1. Doručenie kuriérom GLS

Výhody doručenia kuriérom GLS

  • doručenie priamo k vám do rúk (domov, do práce, na adresu, kde sa budete zdržiavať)
  • až 3 pokusy na doručenie
  • nemusíte čakať v rade a strácať čas na pošte
  • doručenie do 24 hodín od odoslania (pozor - neznamená to do 24 hodín od uskutočnenia objednávky!) O odoslaní objednávky vám vždy príde informačný email a sms správa. Zásielku môžete očakávať zvyčajne na druhý pracovný deň od obdržania tohto emailu.
  • SMS avízo a email avízo o vyexpedovaní zásielky
  • v deň doručovania SMS a email avízo o približnom čase doručenia s telefónnym číslom na kuriéra.
  • možnosť presmerovania balíka pomocou kliknutia na link v emaili - na inú adresu alebo doručenie v iný deň, prípadne presmerovanie na Parcelshop alebo Balíkomat
  • pred doručením tovaru vám kuriér zatelefonuje, či vás nájde na zadanej adrese a v prípade, že tam nie ste, môžete sa s ním dohodnúť na inom čase doručenia zásielky.
  • v prípade, že vás kuriér nezastihne, vráti sa na vašu adresu ešte 2 krát. 

 2. GLS Balíkomat - GLS BOX a AlzaBox

  • Doručenie Vašej objednávky cez službu GLS Balíkomat do GLS BOX, výdajných miest GLS alebo do AlzaBox. Možnosť vyzdvihnutia 24/7 (platí pre GLS BOX a AlzaBox okrem boxov umiestnených v nakúpných centrách). 
  • Mapu GLS výdajných miest - GLS BOXov a AlzaBoxov nájdete na tejto stránke - Mapa GLS BOX

Ako vyzdvihnúť objednávku s GLS BOXu

  • GLS BOX s displejom - Pre vyzdvihnutie balíkov z GLS BOXu s displejom je potrebné zadať šesťmiestny kód na displeji. V prípade dobierky je možné sumu zaplatit prostredníctvom zabudovaného POS terminálu alebo cez GLS Aplikáciu - Google Play alebo App Store
  • GLS BOX bez dipleja + ALZABOX - Pre vyzdvihnutie balíkov z GLS BOXu s bluetooth (bez displeja) je potrebná GLS Aplikácia s povolenými lokalizačnými službami, zapnutým bluetooth a prístupom na internet. V prípade dobierky je možné sumu zaplatit  cez GLS Aplikáciu - Google Play alebo App Store Postupujte podľa týchto instrukcii - https://gls-group.com/SK/media/downloads/NAVOD_GLS_APP_FINAL_-_PDF_c.pdf

Príjemca si môže balík vyzdvihnúť počas 4 kalendárnych dní z GLS BOXov.

Ako vyzdvihnúť objednávku s AlzaBOXu

  • zadajte 6 miestny potvrdzujúci kód z SMS správy na displej na Alzaboxe - po zadaní kódu sa Vám otvorí box s Vašou zásielkou. Pokiaľ je na zásielke dobierka je potrebné ju uhradiť cez GLS Aplikáciu.

Príjemca si môže balík z AlzaBoxcu vyzdvihnúť počas doby, ktorá je uvedená v SMS správe.

3. Packeta

Objednávku si môžete nechať poslať do pobočiek alebo Z-BOXov Packety po celom Slovensku. Pri vypĺňaní objednávky si vyberiete pobočku Packety vo Vašom meste (po výbere sa Vám zobrazí adresa pobočky Packeta a otváracie hodiny). Zoznam pobočiek, ich adresy a otváracie hodiny nájdete na tejto adrese: http://www.zasielkovna.sk/kontakty-na-pobocky. Po odoslaní zásielky na pobočku dostanete od nás email a SMS správu s číslom zásielky (neznamená to, že zásielka je pripravená na odber na pobočke). Akonáhle je zásielka pripravená na odber na Vami vybranej pobočke príde vám potvrdzujúci e-mail a SMS. V potvrdzujúcom emaily a SMS od Zásielkovne obdržíte heslo pre vyzdvihnutie zásielky, ktoré nadiktujete obsluhe výdajného miesta. Na vyzdvihnutie zásielky máte 7 dní v prípade pobočky a 3 dni v prípade Z-BOXu odo dňa pripravenia zásielky na odber (máte možnosť túto lehotu predĺžiť online až na 21 dní - inštrukcie nájdete v emaily od Zásielkovne) V čašoch od Novembra do Decembra sú zásielky na pobočkách uložené po dobu 5 dní + 2 dni možnosť predĺženia a v Z-BOXoch po dobu 2 dni + 1 deň možnosť predĺženia. Ak ste si vybrali dobierku, za zásielku zaplatíte na pobočke Packety. Sledovanie zásielok Packety môžete na tejto adrese: http://www.zasielkovna.sk/vyhledavani/?det=%C4%8D%C3%ADslo+z%C3%A1sielky

POZOR: V prípade, že je pobočka Packety alebo Z-BOX plný, môže Packeta zásielku presmerovať na najbližšiu voľnú pobočku alebo Z-BOX

Najlepšie je zásielku sledovať v aplikácii Packety, v ktorej môžete zásielku nechať presmerovať, zaplatiť dobierku alebo zásielku posunúť na vyzdvihnutie niekomu z rodiny alebo známemu. Zároveň v prípade, že je pobočka alebo Z-BOX plná je možné si nechať cez aplikáciu Packety zásielku presmerovať na Vami vybrané miesto. Funguje to takto:

  • príde Vám notifikácia do aplikácie a presmerovanie môžete vykonať priamo v nej
  • náhradné miesto si vyberte čo najskôr, aby sme mohli požiadavku včas spracovať a zásielka bola čo najskôr u vás
  • nasledujúci pracovný deň bude Packeta zásielku doručovať na novozvolené výdajné miesto
  • druhé riešenie je cez email - Packeta Vám odošle e-mail s odkazom na vyhľadávač výdajných miest, v ktorom si vyberiete náhradné výdajné miesto, kam zásielku Packeta doručí
  • DÔLEŽITÉ: presmerovanie je možné iba na kamenné výdajné miesto
  • Všetky otázky čo sa týka doručenia alebo presmerovania prosím riešte cez aplikáciu Packety alebo cez zákaznícky servis Packety: +421 221 201 135 alebo kontaktný formulár 

 Na Zásielkovňu je možné odoslať zásielky maximálne do 5 kg.

Objednávky vybavujeme v lehote 1-10 pracovných dní zvyčajne však skôr. Objednávky vybavujeme iba skompletizované - posielame spolu so všetkými položkami, ktoré objednávka obsahuje.

Údaje k platbe vopred:

Tatra Banka: IBAN: SK77 1100 0000 0026 2919 4497

Variabilný symbol: číslo vašej objednávky

Pri platbe zo zahraničia budete k prevodu potrebovať aj:

SWIFT: TATRSKBX
IBAN: SK77 1100 0000 0026 2919 4497